Dynamická výměna oleje v automatických převodovkách

VÝMĚNY PROVÁDÍME NA VOZIDLECH:

EU – Audi, Volkswagen, Peugeot, Citroen, Seat, Škoda, Fiat, Ford, Renault, BMW, Volvo, GM a další


USA – Ford, Dodge, Chevrolet, Lincoln, Cadillac, Chrysler, Hummer, Jeep a další

Asijské – Nissan, Honda, Hyundai, KIA, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Toyota, Subaru, SsangYong a další

GB – Land Rover, Mini Cooper, MG, Jaguar, Morgan a další

Jak to u nás probíhá ?

1. Zavolejte nám, napište na Viber , WhatsApp , Signal nebo na autoopravna@avendi.cz
2. Dohodneme si termín, který vám nejvíce vyhovuje.
3. Přijedete v dohodnutý termín do naší autoopravny.
4. Připravte si malý technický průkaz.
5. Provedeme s Vámi zkušební jízdu, vstupní diagnostiku a poté si od Vás vozidlo převezmeme.
6. Připojíme zařízení k zahřáté převodovce
7. Mazací systém automatické převodovky se čistí prostředky, tzv. detergenty (přidávanými do staré kapaliny).
8. Odstraňujeme starý olej spolu s čistícími prostředky, tzv. detergenty („vypouštěním“ použité kapaliny pomocí čerpadla při zavádění nového   –  bez rizika „suchého“ chodu převodovky).
9. Nový olej nahrazuje použitý olej. Tento proces vyžaduje o +- 4 litry více oleje, než je kapacita převodovky. Tento přídavný olej se používá k úplnému odstranění použité kapaliny.
10. Vyměníme filtr převodovky (každá automatická převodovka nemá vyměnitelný filtr).
11. Zkontrolujeme hladinu oleje v převodovce.
12. Přizpůsobení převodovky novým pracovním podmínkám (prováděno pomocí diagnostiky). Aby byly zachovány správné pracovní podmínky, je třeba vyměnit olej v automatické převodovce nejpozději každých 60 000 km !
13. Provedeme zkušební jízdu po výměně oleje.
14. Proces výměny je časově náročný a samotná výměna zabere 3 až 8 hodin podle druhu převodovky. Zavoláme Vám ihned po ukončení výměny oleje v automatické převodovce, abyste si mohli přijít auto převzít.
15. Vylepíme štítek, vystavíme Vám doklad a mezi tím vás poučíme, jak se o převodovku starat.
16. S novým olejem můžete dál spokojeně jezdit a točit kilometry.

MOTUL S.A. je globální francouzská společnost, která vyrábí, vyvíjí a distribuuje maziva pro motory a průmysl.

LIQUI MOLY - založená v roce 1957, nabízí jedinečně široký sortiment chemie pro auta s přibližně 4 000 výrobků, vyvíjí a vyrábí výhradně v Německu.

Nejpoužívanější převodové oleje MOTUL u nás od 450,-Kč / litr
Konkrétní ceny převodových olejů naleznete na našem webu nebo na požádání u nás v autoopravně.

Nejpoužívanější převodové oleje LIQUI MOLY u nás od 490,-Kč / litr
Konkrétní ceny převodových olejů naleznete v ceníku nebo na požádání u nás v autoopravně.

V rámci kvality poskytnutých služeb a záruky nepracujeme se zbožím přinesené zákazníkem. Děkujeme za pochopení.
** Netýká se pneumatik a disků kol **

Jsme plátci DPH. Veškeré ceny zde uvedené jsou uvedeny vč. DPH (21%)
Ceník úkonů pravidelně aktualizován. Změny cen vyhrazeny.
Přijímáme platby v hotovosti, QR platby a expresní převody.
Přijímáme platební karty.

OLEJE DO AUTOMATICKÝCH PŘEVODOVEK


ATF VI           450,-Kč / litr

100% syntetický vysoce výkonný olej s nízkou viskozitou speciálně navržený pro moderní automatické převodovky (manuální režim, sekvenční režim, elektronické ovládání …) s blokováním prokluzu spojky nebo bez něho, vyžadující kapalinu DEXRON VI. Doporučuje se obzvlášť k použití pro automatické převodovky, rozdělovací převodovky a posilovače řízení amerických výrobců vozů -GM, FORD, CHRYSLER … asijských výrobců HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA … nebo evropských výrobců FORD, OPEL …Je vhodný také pro starší automatické převodovky, hydrodynamické měniče, posilovače řízení, mechanické a hydraulické systémy, pro které je vyžadována kapalina DEXRON IIIH nebo DEXRON IID.

MULTI ATF    450,-Kč / litr
100% syntetický vysoce výkonný olej, speciálně vyvinutý pro nejmodernější automatické převodovky (manuální režim, sekvenční režim, elektronické ovládání), s blokováním prokluzu spojky nebo bez něho. Doporučený zejména pro automatické převodovky amerických výrobců automobilů GM, FORD, CHRYSLER, … asijských výrobců HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA, … nebo evropských výrobců BMW, CITROËN, FIAT, MB, PEUGEOT, RENAULT, … Je doporučen také pro starší automatické převodovky, hydrodynamické měniče, servořízení, reverzní převodovky lodních motorů, hydrostatické převody, mechanické a hydraulické systémy, pro které jsou předepsány oleje DEXRON (vyjma DEXRON VI) nebo MERCON.

MULTI DCTF  450,-Kč / litr
Vysoce výkonný olej pro automatické převodovky na bázi Technosyntézy® speciálně vyvinutý pro dvou spojkové převodovky (DCT). Je vhodný pro široké spektrum vozidel vybavených dvou spojkovou převodovkou v provedení Double-Dry a Double-Wet. Vhodný zejména pro dvou spojkové převodovky ZF, GETRAG nebo BORG WARNER, používané největšími výrobci osobních automobilů, jako VW-AUDI-SEAT-ŠKODA (DSG nebo S-tronic), BMW (DKG), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroën (DCS) , RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6), …MOTUL MULTI DCTF je vhodný i pro některé typy mechanických převodovek, které vyžadují převodový olej velmi nízké viskozity za nízkých teplot, např. SAE 75W.

MULTI CVTF   510,-Kč / 1litr
Vysoce výkonný olej pro automatické převodovky na bázi Technosyntézy® speciálně vyvinutý pro bezstupňové převodovky (CVT). Je vhodný pro širokou řadu vozidel s převodovkami typu CVT s použitím řetězového nebo řemenového převodu. Je obzvlášť vhodný pro vozidla amerických výrobců vozidel GM, FORD, CHRYSLER…, asijských výrobců HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA… nebo evropských výrobců AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT… Pozor, nedoporučuje se pro hybridní vozidla vybavená převodovkou CVT.

TRANS ATF VI  415,-Kč / litr
100% syntetický vysoce výkonný olej s nízkou viskozitou speciálně navržený pro moderní automatické převodovky (manuální režim, sekvenční režim, elektronické ovládání …) s blokováním prokluzu spojky nebo bez něho, vyžadující kapalinu DEXRON VI. Doporučuje se obzvlášť k použití pro automatické převodovky, rozdělovací převodovky a posilovače řízení amerických výrobců vozů -GM, FORD, CHRYSLER … asijských výrobců HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA … nebo evropských výrobců FORD, OPEL …Je vhodný také pro starší automatické převodovky, hydrodynamické měniče, posilovače řízení, mechanické a hydraulické systémy, pro které je vyžadována kapalina DEXRON IIIH nebo DEXRON IID.

MOTUL AUTOMATIC TRANSMISSION CLEAN     315,-Kč/ks
Produkt určený k čištění automatických převodových systémů před výměnou oleje; aplikuje se před vypouštěním oleje. Byl navržen pro všechny typy automatických převodovek, konvenčních převodovek s hydrodynamickým měničem momentu (AT), dvou spojkových převodovek (DCT) nebo bezstupňových převodovek (CVT). MOTUL AUTOMATIC TRANSMISSION CLEAN účinně čistí nánosy, úsady a povlaky, které ulpívají na součástech automatické převodovky. Uvolněné mikročástice jsou následně ze systému odstraněny při vypouštění oleje a převodovka tak zůstane naprosto čistá. MOTUL AUTOMATIC TRANSMISSION CLEAN zajišťuje v průběhu procesu čištění dokonalé mazání.

 

ATF 1800           490,-Kč
Olej byl vyvinutý především pro automatické převodovky typů ZF 6HP 19/21/26/28/32, 8HP 45/50/55/65/70/75/90/95 a ZF 9HP 48, které jsou používány v různých modelech vozidel značek Audi, BMW, Honda, Jaguar, Land Rover, Porsche. Olej ještě splňuje další specifikace, čímž zřetelně zvyšuje ochranu automatických převodových systémů těchto motorových vozidel. Nízkoviskózní vysoce výkonný převodový olej nové generace na bázi syntetické technologie určený pro automatické převodovky. Obsahuje moderní a vysoce kvalitní aditivní komponenty.
Vedle výborné odolnosti proti stárnutí a oxidaci olej zaručuje díky vysokému indexu viskozity optimální řazení převodovky při všech podmínkách provozu. Olej také umožňuje realizaci dlouhých intervalů výměny oleje.

ATF 1200           490,-Kč
Pro použití v automatických a ručně řazených převodovkách, systémech řízení, hydraulických a pomocných pohonech jak v osobních, tak i v užitkových vozidlech. Použít olej v souladu s provozními a servisními předpisy výrobců motorových vozidel, případně výrobců agregátů. Převodový olej nejnovější generace s extrémně vysokou výkonnostní rezervou vyrobený syntetickou technologií a určený pro automatické převodovky.
Zabraňuje tvorbě škodlivých usazenin. Umožňuje využití maximálního výkonu převodovky díky vysoké výkonnostní rezervě. Splňuje nejvyšší požadavky testů uznávaných výrobců motorových vozidel. Disponuje optimálními třecími vlastnostmi a výbornou odolností proti stárnutí. Zaručuje nejvyšší bezpečnost mazání při všech podmínkách provozu, funkčnost agregátů a jejich dlouhou životnost. Použitá nejmodernější technologie aditiv výborně chrání před opotřebením.

ATF 8100 DSG   490,-Kč
Vysoce jakostní převodový olej na bázi syntetické technologie a syntetických základních olejů. Díky extrémní střihové stabilitě, zlepšeným indexem viskozity, moderní ochraně proti korozi a stabilním třecím poměrům dosahuje vysoké výkonnosti na spojce. Převodový olej 8100 je vhodný především do těch dvouspojkových řadicích převodovek, které používají společnou olejovou náplň pro spojku, synchronizaci, soukolí a hydraulické ovládání.

ČISTIČ AUTOMATICKÝCH PŘEVODOVEK 2512       460,-Kč
Čistí olejové okruhy automatických převodovek a odstraňuje z nich usazeniny a karbony. Zajišťuje optimální řadicí funkci a prodlužuje životnost převodovky. Je neutrální vůči těsnicím materiálům a nezatěžuje dodatečně životní prostředí.

CENÍK PLATNÝ OD 01.05.2023